

Aanmelden online lezing
Toen Maria verscheen : Het pad naar innerlijke vrede
Donderdag 27 augustus, 20.00-21.00 uur
Soms verlangen we naar meer rust, maar weten we niet goed hoe we die kunnen vinden.
We raken verstrikt in zorgen, verwachtingen, oude pijn of de overtuiging dat het anders zou moeten zijn dan het is. We veroordelen onszelf omdat we verdrietig zijn, boos zijn, moe zijn of vastlopen. Of we proberen juist zo snel mogelijk verder te gaan.
Maar wat gebeurt er als we niet wegbewegen van wat we voelen?
Wat gebeurt er als we met meer zachtheid naar onszelf leren kijken?
Tijdens deze gratis online lezing neem ik je mee in een aantal inzichten die ontstonden uit de gesprekken die uiteindelijk uitgroeiden tot mijn boek In Gesprek met Maria. Aan de hand van persoonlijke verhalen, passages uit het boek en een eenvoudige ervaringsgerichte oefening verkennen we samen het pad naar innerlijke vrede.
We staan onder andere stil bij:
-
de moed om aanwezig te blijven bij wat pijn doet
-
de invloed van familielijnen en oude patronen
-
de kracht van zelfcompassie en innerlijke moederschap
-
het belang van vertragen en werkelijk luisteren
-
en de vraag hoe innerlijke vrede steeds opnieuw vorm krijgt in ons dagelijks leven.
Waarschijnlijk ontdek je tijdens deze lezing niet hoe je de rest van je leven innerlijke vrede kunt voelen. Wel hoop dat ik dat je in jezelf een plek van rust en zachtheid kunt vinden, van waaruit je met meer vertrouwen naar jezelf, je leven en je eigen proces kunt kijken.
Of je nu nieuwsgierig bent naar het boek, geraakt wordt door de thema’s of verlangt naar meer zachtheid voor jezelf: je bent van harte welkom.


